Zadání BG Academy pro 12. cyklus!

Zář 15, 2021 | Academy, Zadání pro Academy

Nový semestr začíná a my vám už tradičně přinášíme zadání pro letošní cyklus Business Gate Academy! Tento semestr budou studenti pracovat na 6 rozmanitých a zajímavých zadání.

Studenti Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné se do Business Gate Academy mohou přihlásit zde. Přihláška je zároveň prvním kolem výběrového řízení v podobě vstupního dotazníku.

Team leader Veronika Goldmanová
Společnost Dacte.cz

Dacte: Dacte s. r. o. prodává 100% přírodní 🌱 syrovátkové nápoje a lyofilizované, tedy mrazem sušené plody ovoce 🍊. Klade důraz na kvalitu svých produktů bez chemie 🧪. Během zadání Dacte se studenti mohou těšit na vytváření komunikační strategie 💻 pro stávající a potenciální zákazníky. Odhodlaný, pracovitý a kreativní tým 💪🏻 se bude moct pustit také do dalších aktivit, a to například do: hledání slabých stránek značky, analýzy současného stavu webu a také do objevení toho, co by Dacte s. r. o. mohlo na trhu posílit.

Team leader Michal Kravčík
Společnost Laporte.cz

Laporte.cz: Laporte je největší český e-shop se sortimentem kování pro posuvné dveře a vrata. Naším zadáním bude rozšíření portfolia produktů na e-shopu, včetně marketingové podpory s cílem připravit online prezentaci nového sortimentu pergol, slunolamů, žaluzií. Následně proběhne testování a měření tržního potenciálu tohoto sortimentu.

Team leader Viktor Goldman
Ostrava City Marathon zadavatel

Ostrava city marathon!!!: Ostrava City Marathon je každoroční mezinárodní běžecký festival s nevídanou atmosférou. Jak pro sportovce, tak i pro rodiny. Naší prací bude vytvořit komunikační kampaň pro vzbuzení zájmu s cílem zapojení ostatních firem do dění.

Team leader Dana Chlupová
Zadavatel projektu POHO2030

POHO2030: POHO2030 je unikátní transformační projekt pro území mezi Havířovem, Karvinou a Orlovou. Jedná se o území, které bylo po staletí ovlivňováno těžbou uhlí a nyní se vrací k životu. Naším úkolem bude najít způsob, jak oslovit generaci X, aby v této oblasti zůstávala a stala se součástí změny pohornické krajinné oblasti.

Team leader Monika Kubálková
Zadavatel projektu Nadační fond Pravda o vodě

Pravda o vodě: Cílem nadačního fondu Pravda o vodě je upoutat pozornost občanů a spustit proces vrácení hospodaření s vodou do rukou obcí a měst. Nadační fond chce zajistit kontrolu nad peněžními zisky, vodními zdroji a taky nad zisky z vody veřejnoprávním sektorem. Cílem projektu je sesbírat 100 tisíc podpisů a informovat tak o problematice hospodaření s vodou. Naším společným úkolem bude vytvořit komunikační strategii pro sociální síť Instagram. Vytvoříme úplně nový profil pro nadační fond a taky plán komunikace. Naším cílem bude zajistit získání podpisů pod petici Voda je život.

Team leader Karla Foltisová
Zadavatel projektu Realini

Realini: Pokud se chceš zdokonalit v budování značky, sociálních sítích, grafice, reklamách, vyzkoušet si, co všechno za prací realiťáka stojí, anebo tě jen bavil pořad na Netflixu – Selling sunset, pojď do toho se mnou a vyber si tohle zadání! Protože právě realitní kancelář REALini zprostředkovává prodej a pronájem nemovitostí a nabízí právní a finanční poradenství. U některých nemovitostí se věnují i designu neboli home stagingu a snaží se jej doladit do posledního detailu. Do svých nabídek nemovitostí se nebojí investovat, aby na sociálních sítích sklízeli ty nejlepší dosahy.

Zaujalo tě některé ze zadání? Přihlásit se na výběrové řízení můžeš zde.