Nový semestr začíná a my vám už tradičně přinášíme zadání pro letošní cyklus Business Gate Academy! Tento semestr budou studenti pracovat na 6 rozmanitých a zajímavých zadání.
Studenti Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné se do Business Gate Academy mohou přihlásit zde. Přihláška je zároveň prvním kolem výběrového řízení v podobě vstupního dotazníku.
Lázně Radegast: Lázně Radegast se zaměřují na špičkové enviromentální technologie na podporu přátelského prostředí pro zdravý život. Naším společným úkolem bude vytvořit téhle společnosti firemní identitu, budeme také řešit externí komunikaci, a určíme si cílovou skupinu. Dále budeme vytvářet brand manuál, kde vytvoříme například logo společnosti.
VR Life: Firma VR Life nabízí virtuální realitu v podobě zácviku zaměstnanců, rehabilitací a projektů na míru. Jejich novým programem je VR Vitalis. VR Vitalis nabízí rehabilitace pro pacienty, které probíhají pouze ve virtuální realitě. Našim úkolem bude vymyslet propagační letáčky, rebranding jejich designu a rozjet jejich sociální sítě.
Foodigo: Foodigo je online velkoobchod s kvalitními potravinami, který cílí na kavárny, restaurace a prodejny se zdravou výživou. Zároveň také vyrábí i produkty pod vlastní značkou. Jedná se o startup, projekt v počátku, a náš tým bude spolupracovat s marketingovým oddělením na rozjetí propagace této nové firmy. Budeme spolupracovat s opravdovými profíky ve svém oboru!
PoPlaCh: PoPlaCh je standup comedy skupina, která vystupuje po Moravskoslezském kraji. Naším zadáním bude vytvořit událost, kde tato skupina vystoupí. Budeme řešit vše co se týče samotné realizace a propagace například na sociálních sítích. Pokud ti kreativita není cizí a zaujalo tě toto zadání, přihlas se ke mě do týmu!
Zažij kraj: Zazijkraj.cz vydává netradiční cestovatelské průvodce napříč kraji Českou republikou. Ale nyní přichází na trh s novou mobilní aplikací, kterou bude muset mít v telefonu každý, kdo rád cestuje. Úkolem tohoto zadání je realizace průzkumu zájmu cílové skupiny o aplikaci. Dále se bude vytvářet kampaň, aby se získali noví uživatelé – vysokoškoláci.
BekBek: Projekt BekBek si zakládá na české výrobě a dali se cestou cirkulární ekonomiky. Klade důraz na životní prostředí a upcycling. Vyrábí městské batohy z recyklovatelných materiálů, které jsou snadno omyvatelné a antialergenní. Cílem zadání je zvýšit důvěryhodnost značky. Budeme vytvářet marketingovou kampaň a propagovat produkty na sociálních sítích za účelem prodeje.
Zaujalo tě některé ze zadání? Přihlásit se na výběrové řízení můžeš zde.