Svět mlsání

Lis 12, 2024 | Academy, Případové studie

Multifunkční centrum na podporu podnikavosti a podnikání Business Gate Academy hostil již sedmnáctý cyklus Business Gate Academy, v rámci kterého studenti Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné (SU OPF) zpracovávají reálná zadání z podnikatelské praxe.

Jedním ze zadavatelů v tomto cyklu byl také e-shop se zahraničními sladkostmi Svět mlsání. Cílem jejich zadání bylo vytvořit tříměsíční media plán na sociální sítě Instagram a Tiktok, za účelem rozšíření dosahu sociálních sítí.

S průběhem řešení nás seznámila teamleaderka, studentka prvního ročníku bakalářského studia, Natálie Palánová.

„Jako tým jsme práci odstartovali seznámením se se zadáním a první schůzkou se zadavatelem, kde jsme probrali veškeré podrobnosti a dodatečné informace k úspěšnému zpracování zadání. Následovalo vypracování analýz, které nám pomohly zaměřit se na správné cílové skupiny. Vytvořili jsme SWOT a konkurenční analýzy, jimiž jsme se nechali inspirovat při tvoření samotných příspěvků v následné realizační fázi.

Tím nejdůležitějším krokem pro naše zadání bylo právě vytvoření a zrealizování samotného mediálního plánu, který obsahuje námi vytvořené posty, stories a reels. Tato realizace a také samotná postprodukce a dolaďování detailů nám zabrala nejvíce času, ale přinesla nám spoustu nových znalostí a zkušeností, pro které jsme si do Business Gate Academy přišli. A i když jsme se místy nechávali unést a čas byl často naším nepřítelem, zvládli jsme vše, co bylo třeba k úspěšné prezentaci naší práce zadavateli.“

Studentským týmům byli v průběhu zpracovávání zadání nápomocni zkušení odborníci z praxe a vyučující SU OPF, kteří postupně konzultovali s týmy jednotlivé výstupy, strategie a návrhy. Měsíc před finálními prezentacemi zadavatelům proběhly generální prezentace, na kterých si týmy vyzkoušely prezentace svých výstupů nanečisto a byla jim poskytnuta zpětná vazba nejen administrátorů, ale také dalších odborníků.

Cyklus zakončilo konání finálních prezentací, kde studenti svým zadavatelům představily veškeré své výstupy, nápady a návrhy.

„Po finální prezentaci jsme se domluvili se zadavatelem na další spolupráci a prodeji aktuálních výstupů. Dohodli jsme se na částce 10 000 Kč bez DPH, za balíček, který jsme společně se zadavatelem stanovili a upravili dle preferencí. V balíčku se nachází reels, stories a posty, které jsme s týmem vytvářeli během semestru.“

Autorka: Natálie Palánová