Sdružení lázeňských míst

Lis 12, 2024 | Academy, Případové studie

Multifunkční centrum na podporu podnikavosti a podnikání Business Gate Academy hostil již sedmnáctý cyklus Business Gate Academy, v rámci kterého studenti Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné (SU OPF) zpracovávají reálná zadání z podnikatelské praxe.

Jedním ze zadavatelů v tomto cyklu byla také organizace Sdružení lázeňských míst České republiky. Cílem jejich zadání bylo vytvořit obsah pro webové stránky (jedemedolazni.cz).

S průběhem řešení nás seznámil teamleader, student druhého ročníku bakalářského studia, Dominik Škuta. „Hlavním faktorem pro splnění tohoto zadání bylo správné plánovaní a časová rezerva v případě, že by něco nešlo podle plánu. Členové týmu pracovali svědomitě a všichni si plnili své úkoly. První půlka semestru nám šla podle plánu, ale poté jsme se díky nepříznivému počasí dostali do skluzu a pod tlak. Nakonec jsme vytvořili texty k lázeňským místům v Moravskoslezském, Olomouckém a Zlínském kraji. Ke každému lázeňskému místo bylo dodáno minimálně 5 fotek spolu s článkem do blogu, který představí den v daném místě z pohledu návštěvníka. Další částí zadání bylo vytvořit mediaplán na sociální sítě Instagram a Facebook po dobu 3 měsíců. Všechno jsme díky rezervě a parádní práce všech členů stihli a zadání dopadlo podle představ“.

Studentským týmům byli v průběhu zpracovávání zadání nápomocni zkušení odborníci z praxe a vyučující SU OPF, kteří postupně konzultovali s týmy jednotlivé výstupy, strategie a návrhy. Měsíc před finálními prezentacemi zadavatelům proběhly generální prezentace, na kterých si týmy vyzkoušely prezentace svých výstupů nanečisto a byla jim poskytnuta zpětná vazba nejen administrátorů, ale také dalších odborníků.

Cyklus zakončilo konání finálních prezentací, kde studenti svým zadavatelům představily veškeré své výstupy, nápady a návrhy. „Po finální prezentaci jsme se domluvili se zadavatelem na další spolupráci a prodeji aktuálních výstupů za částku 30 000 Kč včetně DPH a předání všech fotek, textů, blogů, příspěvků na story a reelsů.“

Autor: Dominik Škuta