Ve dvanáctém cyklu Business Gate Academy se objevila realitní kancelář REALini za kterou stojí jednatel a zakládající člen Marek Galuszka. Ten se například umístil na 1. místě v soutěži Realiťák roku za Moravskoslezský kraj. Firma, jak už je z názvu patrné, zprostředkovává prodej a pronájem nemovitostí, mimo to nabízí i právní a finanční poradenství. U některých nemovitostí se věnují i designu neboli home stagingu a snaží se vše doladit do posledního detailu. Do svých nabídek nemovitostí se nebojí investovat, aby na sociálních sítích sklízeli ty nejlepší dosahy.
Naším zadáním se stalo budování značky, vytvoření konceptu pro sociální sítě, včetně veškerých grafik od vizitek po bannery, prostor však byl také na další nápady od členů týmu.
Při výchozí situaci jsme jako první využili schůzky se zadavatelem, kdy jsme poznali sídlo společnosti a její zaměstnance, blíže jsme se bavili o představě výsledků naší práce a položili zadavateli hned několik otázek. Poté jsme se v prvních týdne vrhli na analytickou část, v níž jsme zpracovali analýzu konkurence a nemálo známou SWOT analýzu. Pomocí myšlenkové mapy jsme si vytvořili několik sektorů, na které jsme se chtěli dále zaměřit a zpracovat je dřív, než nám odzvoní konec semestru.
S týmem jsme se shodli na tom, že nejvíce by byla potřeba zapracovat na komunikační strategii pro sociální sítě a hledání mezer a prostoru pro zlepšení na jejich webových stránkách. Dále jsme se zaměřili na offline propagaci. Chopili jsme se tedy příležitosti a zpracovali kromě mediálního plánu také vizuály k vizitkám, náhledové fotografie k YouTube videím, letákům, plakátům a bannerům. Zpracovali jsme také komunikační manuál značky, aby všechny příspěvky na sociálních sítích měly jasně stanovenou tonalitu. Vytvořili jsme návrhy newsletteru pro komunikaci se zákazníky. Dominantní pro nás byl Instagram, kterému jsme vymysleli novou vizáž od bia, přes stories, až po samotné příspěvky.
Během semestru jsme se každý týden viděli na společných meetinzích, občas kvůli opatřením také v online formě, a nechyběly nám ani dva dny Hackathonu, kdy jsme celý den zpracovávali naše výstupy. Také jsme využili možnosti mentorů, kteří nám zhodnotili naši práci a poradili, jak ji posunout zase o kus dál.
Kromě zmíněných výstupů a navázání další spolupráce jsme si mezi sebou vytvořili také blízké vztahy a nevídali se tak pouze na meetinzích, ale i u dobrého obědu či dýmky, na akcích naší školy nebo workshopech. Díky BGA dostal také jeden člen možnost vycestovat do Finska a dvě členky příležitost pro novou práci. Všichni členové se shodli na tom, že toto určitě nebyl jejich poslední semestr na Gatu a že se snad v letním semestru uvidí zase. A jejich team leaderka, Karla Foltisová, jim přeje jen ty nejlepší zážitky, nejen ze školních lavic, ale i ze zasedaček na Gatu!
Autor článku: Karla Foltisová