Nový semestr začíná a my vám už tradičně přinášíme zadání pro letošní cyklus Business Gate Academy! Tento semestr budou studenti pracovat na 6 rozmanitých a zajímavých zadání.
Studenti Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné se do Business Gate Academy mohou přihlásit zde.
Macronaut: Macronaut je mobilní aplikace, která dokáže připravit výživový plán na míru. Systém je založen na vědecky podložené metodě jménem CICO – calories-in/calories-out. Díky tomu dokáže uživatel dojít ke své vysněné postavě a zároveň si dopřát jídlo, které opravdu miluje.
Hlavním úkolem týmu bude vytvořit celoroční brandovou kampaň na sociálních sítích s cílem zvýšení povědomí o značce. Nakoukne mimo jiné do světa konverzních, remarketingových i engagement kampaní.
Vodní mlýn Wesselsky: Vodní mlýn Wesselsky je historické turistické ubytovací zařízení, které se nachází na území Oderska. Svým prostředím a vybavením vás vtáhne do dob první poloviny minulého století. Veškeré apartmány disponují původním dobovým vybavením. Mlýn se nachází v rozmanité a klidné krajině povodí řeky Odry, které láká turisty, jak na krásné procházky, tak cykloturistickou technotrasu Surová krása. Hlavním úkolem týmu bude diagnostika segmentů zákazníků penzionu Wesselsky mlýn a nalezení vhodné hodnotové nabídky.
Tempo, obchodní družstvo: Tempo, obchodní družstvo je česká firma ktorá vlastní 93 predajní v Moravskoslezském a z časti aj v Olomouckém kraji. Má pod sebou 4 reťazce predajní: TERNO, TEMPO market, TUTY, JO. Tieto reťazce sú rozdielné najmä vo veľkosti svojej plochy, šírke sortimentu, cenovom pásme, ponuke zbožia a každý reťazec má iný logotyp. Naším zadaním tento rok bude zmena názvov reťazcov aby viac reflektovali názov družstva a neskôr túto zmenu premietnúť aj na samotné logá reťazcov. Potom sa pustíme na návrh smeru komunikačnej stratégie pre spomínané reťazce.
TamToMy Agency: TamToMy Agency se zabývají tvorbou kvalitních webů a online marketingem. Mají za sebou 11 let zkušeností a spousty spokojených klientů. Naším úkolem bude vytvořit wireframe a následnou grafiku jejich webových stránek.
REKO s.r.o. : REKO s.r.o. vyrábí a prodává dopravní pásy již přes 30 let. Naším cílem bude vytvořit návrh komunikační strategie. Během semestru vybereme vhodný komunikační prostředek pro stanovené segmenty. Komunikaci budeme cílit tak, aby generovala nové kontakty – nové potenciální zákazníky.
Mental café: Mental Café je kávovo sociálny podnik, ktorý vytvára stretnutia verejnosti s hendikepovaný osobami. Osoby s hendikepom sa angažujú v službe baristov v kamenných kaviarňach alebo v mobilných stánkoch. Zmyslom je zbúrať akési “predsudkové bariéry“ spoločnosti a zaradiť sa do plnohodnotného života prostredníctvom predaja kvalitné kávy.
Naša úloha spočíva v navrhnutí marketingovej stratégie, s ktorou následuje i zlepšenie komunikácie na sociálnych sieťach a samozrejme sa dostane aj na inováciu webu.
Zaujalo tě některé ze zadání? Přihlásit se můžeš zde.