Do zadaní pro Business Gate Academy se dostala firma PC Ambulance s. r. o., která v tu dobu byla na trhu jen pár měsíců. Zadání bylo tedy jasné, dostat firmu do povědomí a zajistit jí, co nejlepší způsoby a nástroje pro dosažení tohoto cíle.
Prvním krokem bylo sehnat si tzv. DREAM TEAM. Což se víc než povedlo, a tak jsme na zadaní začali pracovat s Lenkou Blejchařovou, Nikol Kajsturovou, Michalem Raškou a Matejem Machejem.
Druhým krokem bylo omrknout naše zadavatele a ujasnit si, na co se máme přesně zaměřit a v čem potřebují naší pomoc.
Třetí a nejdelší krok, bylo pracovat na zadání po čas celého semestru. Během něj jsme s týmem navštívili i různé konference a akce jakými byli například MarketingOn nebo Barcamp v Ostravě a dozvěděli se tak plno nových věcí, které jsme mohli dále aplikovat i do našeho projektu.
Našimi mentory se stal Dalibor Šimek, který nám poradil na co se strategicky zaměřit, Daniel Kvíčala, který nám dal cenné tipy jak na sociální sítě a propagaci na nich a zkonzultoval s námi naše výstupy a také to byl Jan Malatinský, který nám pomohl s PPC.
Našimi finálními produkty tedy byl: Brand Manuál, vytvoření animovaného videa, tvorba příspěvků pro FB, fotografie a sestavení kampaně pro PPC reklamy.
Během celodenního meetingu, který nese v Gatu název HACKATHON jsme už pracovali na finální prezentaci a odpoledne se vytratili za našimi zadavateli do firmy, kde jsme měli velké focení. Každý člen si vyzkoušel, jaké to je fotit s profesionální technikou anebo dokonce jaké to je být modelem.
Čtvrtým krokem pak bylo představit naši prezentaci na generálce pro vedení Gatu, kteří nám ji schválili a pochválili a poté jsme prezentaci předvedli před našimi zadavateli, kteří byli spokojeni s naší pracía produkty si odkoupili.
Autor článku: Karla Foltisová