Zadáním týmu bylo omrknout celkový marketing karvinské burgerové restaurace Café Bar TWINS, která se nachází nedaleko Kauflandu. Úkolem bylo zhodnocení stávajících marketingových aktivity, následovala analýza konkurence a na závěr tým navrhl mnoho řešení a změn jak pro online, tak pro offline marketing.
Po prvním meetingu jsme s týmem poskládali kopu dotazů na zadavatele, které se zaměřovali na postup naší další práce. Jelikož jsme chtěli nasát atmosféru burgerové restaurace, vydali jsme se s celým týmem za zadavatelem na místo činu. V restauraci jsme poseděli, pokecali a hlavně si pochutnali na výborných hranolkách a ještě lepších burgerech. Od zadavatele jsme zjistili jeho očekávání o spolupráci a jinak nechal vše na nás. Hned jsme se tedy pustili do práce.
Začali jsme analytickou částí, kde jsme se porozhlédli jak v gastro průmyslu maká na svém marketingu česká, ale i zahraniční konkurence, a že jí není málo. Naším hlavním výstupem byla myšlenka, že TWINS má potenciál stát se karvinským love brandem s burgery!
Na základě této myšlenky jsme navrhli styl komunikace na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku a Instagramu. Dále se také pustil do kompletní úpravy webu, který se zaměřoval výhradně na kávu. Proto se týmu podařilo navrhnout změnu celkové webové prezentace podniku, která nyní čeká na svou proměnu. Poté byli navrženy vizitky, tašky, kelímky na kávu a kupa dalších věcí… 😀
Během celého 8. ročníku poctivě tým navštěvoval nejen workshopy konané na půdě Business Gatu, ale také se společně vydávali na odborné konference jako například MarketingON, který pořádá marketingová agentura AdVisio nebo celodenní marketingová konference pořádaná agenturou Moravio, BarCamp, konaná v Ostravě.
Nebyla to jen biflovačka, ale taky zábava. Byli jsme spolu na Laser game, slavili jsme spolu Vánoce a už plánujeme další aktivity jako je bowling nebo společný výšlap na hory.
Stala se z nás banda skvělých kamarádů.
Autor článku: Dominik Švarc